O mnie
Według definicji Pawła Prochenko (Fundacja Komunikacji Społecznej) kampania społeczna to: „ (...) zestaw różnych działań zaplanowanych w konkretnym czasie, skierowanych do określonej grupy docelowej, których celem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec określonego problemu społecznego lub rozwiązanie problemu społecznego blokującego osiąganie dobra wspólnego zdefiniowanego jako cel marketingowy. Kampania społeczna może stosować narzędzia i techniki reklamowe oraz PR.” Poprzez kampanie i akcje społeczne mówimy o tym, co ważne: o realnych problemach z jakimi zmagają się nasi podopieczni i jak wspólnymi siłami możemy na nie reagować. Zaangażowanie społeczne w lepsze zrozumienie samej choroby oraz tego, jak można wspierać w najróżniejszy sposób. To głos naszych podopiecznych oraz możliwość spojrzenia na świat ich oczami. To też nasze dobre dusze: fantastyczni ambasadorzy tych akcji, którzy dodają siły i wiary w to, że razem możemy zmieniać kawałek rzeczywistości. Link: https://www.researchgate.net/deref/https%3A%2F%2Fwww.biotrendy.pl%2Fkampanie-i-akcje-spoleczne%2F