Jopernolatero
 
Notifications
Clear all
Jopernolatero
Jopernolatero
Grupa: Zarejestrowany
Dołączył: 2021-04-10
New Member

O mnie

Co to są kody i kupony rabatowe? Kody rabatowe, zwane czasem kuponami rabatowymi, to specjalna zniżka oferowana przez sklepy internetowe przez czas trwania promocji. Sklepy za pośrednictwem specjalnych serwisów (centrum kuponów) przekazują zainteresowanym klientom specjalny kod, który należy wpisać na stronie podczas składania zamówienia. Dzięki temu można zaoszczędzić nawet do kilkunastu procent ceny końcowej lub otrzymać gratis bądź darmową dostawę. Korzystanie z kodów rabatowych jest darmowe Największą zaletą kodów rabatowych jest to, że są udostępniane potencjalnym klientom za darmo. Jeśli jakiś serwis chce pobrać od Ciebie opłatę za wysłanie kodu, zignoruj tego typu ofertę – w sieci znajdziesz bardzo wiele rzetelnych stron bezpłatnie przekazujących kody swoim użytkownikom. Gdzie tu haczyk? Nie ma haczyka, ponieważ to opłaca się każdej stronie transakcji, o czym przeczytasz dalej. Co zyskujesz? Korzyść dla Ciebie jest oczywista: dzięki posiadaniu kodu rabatowego możesz taniej kupić produkt (lub produkty) z wybranego sklepu. Czasem przez dokonaniem zakupu wystarczy przejrzeć serwisy z kodami rabatowymi, żeby w Twoim portfelu zostało kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych. Na naprawdę duże oszczędności można liczyć w okresie świątecznym, w którym sklepy bardzo mocno walczą o klienta. Co zyskuje sklep? Zastanawiasz się jak sklepom internetowym opłaca się udostępnianie kuponów rabatowych? Podstawową korzyścią dla e-sklepów jest promocja: dotarcie z informacją o produkcie do szerokiej grupy klientów, nawet tych, którzy nigdy wcześniej nie słyszeli o danym sklepie. Po drugie dla sklepów, które cierpią na sezonowość sprzedaży (np. sprzedających opony zimowe, dla których szczyt handlu przypada na październik i listopad), udostępnienie kodów rabatowych pozwala sprzedawać więcej produktów poza szczytem sezonu. Wreszcie poprzez specjalną ofertę z kodem rabatowym można przygotować miejsce w magazynie dla nowej kolekcji, wyprzedając nieco starsze produkty. Co zyskuje serwis udostępniający kody? Serwisy internetowe udostępniające kody i kupony rabatowe otrzymują od sklepu internetowego wynagrodzenie za każdą transakcję dokonaną za ich pośrednictwem. Rzadziej otrzymują pieniądze za kliknięcia w dany kod rabatowy. To dlatego mogą bezpłatnie udostępniać użytkownikom promocyjne oferty, ponieważ sklepy płacą im za skuteczne promowanie kodów. Jakie są rodzaje kodów rabatowych Przeglądając stronę z kodami rabatowymi zauważysz, że zdarzają się różne rodzaje ofert. Do najczęściej spotykanych zaliczyć można: rabat procentowy (np. 5%, 15% wartości zamówienia) darmowa dostawa (sklep pokrywa koszty przesyłki kurierskiej lub pocztowej) określona kwota zniżki (np. 10 zł mniej, -20 złotych od wartości produktu) gratis (np. drobne akcesoria lub kosmetyki w prezencie do wybranych produktów). Chcąc przyciągnąć nowych oraz nagrodzić stałych klientów, wiele sklepów lub punktów usługowych szykuje ciekawe promocje. Jedną z form są kody rabatowe, które pozwalają na skorzystanie z różnego rodzaju upustów oferowanych przez dany podmiot. Kupony rabatowe, podobnie jak programy lojalnościowe, są formą budowania wizerunku marki oraz komunikacji z klientem. Dzięki nim uwzględniane są potrzeby zarówno nowych, jak i stałych klientów. Co istotne, tego typu bony pozwalają na skorzystanie z różnych opcji. Jakie możliwości dają ci kody rabatowe? Kiedy i gdzie możesz je dostać? Kody rabatowe – co to takiego? Kod rabatowy to produkt promocyjny, który upoważnia klienta sklepu do skorzystania z określonego upustu. Ma on najczęściej formę ciągu liter, cyfr, znaków specjalnych lub ich kombinacji. W marketingu kody rabatowe mają na celu przyciągnięcie do danego punktu nowych, a także zachęcenie do zrobienia zakupów dotychczasowych klientów. Często osoby korzystają z takiej opcji, aby zrobić większe zakupy, dzięki czemu podmiot przygotowujący taki rabat może liczyć na większy ruch na stronie internetowej oraz na to, że użytkownicy powiedzą o danym sklepie innym potencjalnym klientom. Szczególnie jeśli otrzymanie kodu rabatowego wiąże się z poleceniem sklepu. Warto też wspomnieć, że istnieją różne rodzaje kodów rabatowych. Mogą one mieć formę elektroniczną albo być wydrukowane na kartach podarunkowych lub ulotkach promujących daną firmę.

 

Źródło:

1. https://telegra.ph/Kategorie-Kupony-i-kody-rabatowe-01-11

2. https://www.wykop.pl/link/4697997/gdynska-restauracja-daje-rabat-klientom-ktorzy-odloza-smartfona/

Portale społecznościowe
Aktywność użytkownika
0
Forum Posts
0
Tematy
0
Pytania
0
Odpowiedzi
0
Pytanie Komentarze
0
Polubień
0
Otrzymał polubień
0/10
Ocena
0
Blog Posts
0
Blog Comments
Share:
Scarpehogan